dimarts, 22 de novembre del 2016

El meu jo d'aqui a 10 anys

Probablement no encerti a l'hora de dir què faré i com seré d'aquí a 10 anys. Jo intento fer-me una idea i m'imagino que ja haurè acabat l'universitat sobre esports a Barcelona i amb el meu novio Jordi ens anirem a Hawai a celebrar que ja faria sis anys de la relació. El que no sabra cap dels dos es que ens quedarem a viure allà ja que ens haurem enamomarat del lloc.
Tindrem una caseta molt bufona, gràcies a que ens anirà molt bé en la feina ja que el 1r mes de viure allà ja ens agafaran, a mi a una campanya que organitzarà curses per les meravelloses muntanyes de Hawai i a ell com a fisioterapeuta a la mateixa companyia que jo. Viurem amb la companyia d'una preciosa gosseta que em regalaria quan fessim set anys, la Sura.
Ens estarem pensant tenir un fill, si fos nenes dirià Pol i si fos nena Arlet o Carlota estarem molt indecisos. Serem una parella molt feliç fins que jo m'enamoraré d'un noi que treballarà amb mi, l'Oriol. Després d'uns mesos de relació amb ell ens adonarem que el Jordi també tindra parella, la Mònica.
El Jordi i jo seguirem tenint bona relació, un dia quedarem les dues parelles i serà molt graciós perquè resultarà que l'Oriol i la Mònica seran ex-parella fa 5 mesos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada