diumenge, 6 de novembre del 2016

Autoretrat

Sóc l'Ona Mañosa Pueyo.
Tinc 15 anys, sóc una noia baixeta. morena. La meva millor qualitat és riure, m'encanta fer ximpleries o bromes per fer riure a els que m'envolten (amics,familiars...), però també tinc defectes i un d'ells és que sempre dic el que penso. Encara que sàpiga que a l'altre persona no li pugui arribar a agradar jo ho dic, a vegades és positiu, però també negatiu.
Sóc una persona molt mandrosa: m'encanta dormir i odio llevar-me d'hora. M'agrada estar al sofà mirant pel·lícules amb amigues. La meva preferida és la saga de Divergente i per això el meu dia preferit es el dissabte bàsicament perquè sempre faig el que he dit anteriorment.
En un futur no sé el que vull fer, encara que tinc una mica la idea de que estigui orientat cap a l'esport, el que si que tinc segur és que vull fer allò que jo vulgui i m'agradi. Sempre somio que puc volar i ho somio amb totes les meves forces però això mai podrà ser real. El meu pitjor malson i por és que algú estimat tingui una malaltia i no se sàpiga.
Però si realment es donés el cas que no és sap el menys siguem feliços, riem i valorem la vida que tenim que moltes vegades no la valorem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada